Inleiding
Na de crisis wil iedereen zo snel mogelijk naar de normale situatie, maar is dat wel zo verstandig? John Neeleman van Blue Air dacht dat hij na een dag met sneeuwbuien en het schrappen van vluchten het ergste had gehad. Hij leerde the day after dat hij nog veel meer vluchten moest schrappen, omdat niemand meer op zijn plaats zat. Zo stevende hij af op een publicitaire ramp en hoogstwaarschijnlijk een failliet. Met de grootst mogelijke moeite kon hij de ramp keren en zelfs in zijn voordeel om te buigen.
Weet u wat u op de day after kunt verwachten en wat u daaraan kan doen? Voor dit onderwerp is een Masterclass ontwikkeld. Tijdens deze bijeenkomst concentreren wij ons op de day after en het plan dat u moet hebben voor de korte, de middellange en de lange termijn.
Na afloop van de bijeenkomst weet u waarom nazorg belangrijk is en waarom het belangrijk is om nazorg in uw de organisatie van het crisismanagement te borgen.
Doelgroep
De voorzitter en plaatsvervangend voorzitter van een Crisismanagementteam (CMT).
Duur van de cursus
De duur van de cursus bedraagt 1 dagdeel.
Lesprogramma
Op verzoek kan een programma worden toegestuurd.
Certificaat
De deelnemers ontvangen na afloop van de training een certificaat.
Aantal deelnemers
Minimum aantal deelnemers: 5
Maximaal aantal deelnemers: 10